onsdag 29 augusti 2012

Duktiga, duktiga jag.


(Detta är ett resultat av rastlösa ungdomar, för mycket tid och en kamera. Bilden är tagen av en av mina bästa vänner, världens punkigaste bullmamma Skrället.

På bild är då Oliver och jag. Hur frivillig Oliver nu var till sminkningen tåls att diskuteras, men kul hade vi.
Även om nu mammas min då vi plockade med hennes tvrumsbord samt en del av hennes porslin inte var den allra nöjdaste.)

I vilket fall. Livet. Banken ropar lite på mig, jag måste dit och fixa Visa-kort. Nu har jag gått med ungdomskort i två extra år bara p.g.a. min rädsla för dessa stenklädda golv och strikta bankmänniskor.
Däremot var vi duktiga nog att sitta igenom en handledarkurs igår kväll! Jag och min sömniga far. Det var tre timmar av oändligt upprepande av självklarheter, men måste man så måste man. Det var med träsmak och högt buret huvud man trampade ut ur den dammiga källarlokalen med gulmålade väggar.

Fast nu får man väl mantra på något trevligt och lyfta fötterna mot byn och banken..

http://www.youtube.com/watch?v=S02bqXuntE0&feature=fvwrel

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!