måndag 10 september 2012

Meningslösa måndag.

Gårdagen var slö. En riktig söndag, med allt från bakishäng till en jobbig tvagning för att bli av med helgens orenheter.
Då kvällen närmade sig igår blev jag rastlös och fick upp min sovande pojkvän för att fara ut på äventyr! Så halvt ofrivilligt stapplade Simon trött med mig ut i en kall bil och körde till Ica för att köpa en påse lösviktsgodis. Jag fick dra ned min äventyrsanda från "Vi far ut och ser saker!" till "Okej hjärtat, vi kan väl ta en annan väg hem iallafall?"

Nåväl, man kan inte rucka på reglerna till en söndag.
Idag har jag vaknat efter 14timmars svettig sömn och med en förkylning av sitcom-värdighet. Ska nog ta tag i livet, knapra ett par värkisar och börja kolla bussar tillbaka till Boden där all min packning befinner sig.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!