lördag 13 oktober 2012

Trötta funderingar

Sitter ihopkrupen i sängen med Simon som spelar Ocarna of Time.
Trots argumentationerna om att jag inte är en mysig människa och mitt fortsatta hojtande om hur fruktansvärt bögig han är. Ja, jag vet att det inte är PK att kalla någon bög för att skälla. Jag har ingenting emot bögar, det känns bara som att ordet slår hårdare än att i långa meningar förklara för Simon att han har en ovanligt feminin sida. Och ja, jag felanvänder ordet, men jag VILL inte ta det just nu. Jag tänker vara fånig. Fnysa åt bögerier och skråla någonting om att kvinnor är mindre värda medans Nina hämtar öl åt mig och jag rättar till den psykiska pungen med ett belåtet leende och lägger in en näve snus.
Förlåt, jag spårar.
Det är bara det att klockan helt plötsligt blev 1 och min dag som skulle gå åt till vilande har varit allt annan än lugn. Någonting slår bara fel när jag har varit mer vaken än vad jag borde vara.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!