fredag 12 oktober 2012

Höstkallt

Hallå, hallå, vad ÄR det här? Hösten och alla sprakande färger i all ära men jag FRYSER ju. Burr.
4.8grader för tillfället, blåsigt, blött och kallt. Men jag känner ändå en viss spirande nervositetslycka. Kanske är det kaffet jag just hällde i mig i rasande fart, kanske är det att jag snart får komma tillbaka till Boden och till Nina som nu med tiden visat sig vara en allra bästa vän.

Bäst av allt än nog att jag blivit lite sponsrad av min familj som tycker att det är dags för mig att skaffa mig en aningen utökad garderob. Jag gillar tanken på shopping. Jag gillar att ha nya kläder. Jag fullkomligt AVSKYR att gå i affärer.
Nina får väl återigen vara mitt stöd.

Bloggandet har sinat på sistone, till stor del för att internet inte riktigt är som det ska nere hos pappa. Om ni inte har förstått så bor jag nere på nyborg nu och alla som har lust eller bara är i krokarna får hjärtans hjärna titta in på en kopp kaffe. Eller te. Jag har bunkrat upp med te.

Varma kramar i det fruktansvärt kalla vädret till alla som känner att ni har förtjänat dem, från en ovanligt positiv Sofi

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!