torsdag 24 januari 2013

Arvidsjaur dag 4

Jag tror då det är dag fyra. Fem kanske.

Idag är en rätt trött dag.
Man hade nästan kunnat kalla den en slö dag. En slödag.
Repetitionsfrågorna till körkortet tar knäcken på mig! Det är någonting med att få sämre resultat än förväntat som petar lite retande på nerverna.
Känslan är densamme som då man blivit upptäckt med att spegla sig i ett skyltfönster eller gått in i en glasdörr. Lite skamsen och nedstämd sådär.

Jag vill nu inte vara den som är den, men då avsaknaden av långkalsonger och brödsmulor i sängen gör sig påminda vill jag bara lägga mig ned och dö.
Så pass trött är jag idag.

Nån dag kanske jag blir som den käcka kassörskan med pigg blick. Men inte idag. Idag är en slödag.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!