torsdag 15 november 2012

Kandilaber.

Sitter och försöker skriva CV och personligt brev med hjälp av Pibbe och Magda.
Problemet är att när Pibbe och Magda umgås med varandra har dom jätteroligt. Pibbe pratar och Magda skrattar, Magda pratar och Pibbe skrattar.
Vilket lämnar mig kvar i ensamhet med mina arbetsuppgifter (som jag för den delen redan sagt att jag gjort till min arbetscoach).

Efter att ha knåpat ihop ett par rader och fastnat kommer alternativen "Hoppa över ett par rader sen skriver du i allcaps: JAG KAN HJULA." Skrattsalvor från min säng, där de ligger och fnittrar.
"Jag har nästan kommit i närheten av Gundes rekord i att duscha snabbt."
"Min referens är min hund."


Dagens ord : Kandilaber.
Varför? Cuz fuck you, thats why.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!