tisdag 6 november 2012

Brb, Stockholm

Efter en orolig natts sömn så kliver jag upp utan väckarklocka.
Dags att dubbelkolla packningen, borsta tänderna, packa fika och hoppa på bussen mot Boden!

Jag kommer måsta köpa linsvätska när jag kommer fram till huvudstaden. Flygbolagen inte låter mig resa med min linsvätskeburk som är för stor. Suck.
Iofs så kan jag alltid chansa på att jag får bli förbisläppt på grund av trötta vakter som inte alls bryr sig särskilt om reglerna då de granskat mig och kommit fram till att jag nog inte är terrorist.
Nåväl, saftey first. Får se när reglerna för flygning eskalerar, vi måste bara ha ett till smartass som lyckas få med sig något i farlighetsgrad nagelklippare så har de förstört de för oss också.

Nåväl det ska bli trevligt att se storasyster igen. Lite nervöst då jag blir inbiten bybo efter bara en vecka i Jokkmokk. Och med inbiten bybo tillhör en ovanligt stor misstänksamhet mot kollektivtrafik och en lättare släng av torgskräck.

Kanske det går bra, den här vändan också.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!