onsdag 16 april 2008

Idag

En helt vanlig dag utan nya tankar, idéer eller känslor. Jag skriver bara för att bevisa för Müsli att det alltid finns NÅNTING. Ska jag berätta om min dag, kanske inte intressant alls, vad vet jag?
Vi hade mixade klasser och möttes redan i början av morgonen av Samuel våran No/Matte lärare. Han hälsade på oss med ett "tiddelihooo" sprang omkring och såg nöjd ut och mumlade för sig själv, säkert menar åt oss men vad lyssnade vi? "Det här kommer ni att gilla! Första gången jag försöker och det LYCKADES. Coolt." Samuel är en av dom mest förvirrade lärarna i våran skola. Innan klockan slog kvart över åtta lyckades han låsa in sina nycklar och glömma vad han pratade om ett antal gånger.
Vi kollade nån film med våran gympalärare Bella, i övrigt Samuels sambo. Vanliga lektioner en stund där vi klottrade på korsord och lekte med gips, innan vi plockade ihop våra saker och rörde oss till brandstationen. Här möttes vi av en ovanligt charmig brandman och fick släcka eld på saker. Givetvis hände inte allt det här utan att Lalla klagade på allting, men vad gjorde det (: Hon är söt iaf. Dagen avslutades efter en lektion i brandrisker och vi släpptes äntligen ut i solskenet. Så nu sitter jag här och klottrar på mitt skrivbord och skriver blogg, bara för att visa Müsli.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!