torsdag 6 december 2012

Bodenkväll under fläkten med Säkert!

Inlevelsefullt sitter jag med min nya rumskamrat Nina under fläkten och kedjeröker samt diskuterar världsproblem som sexfixation, drömtydning, singelliv, musik och flyttande grannar samt löser korsord.

Det är rätt trevligt. Vintern är mörk som vanligt och lika vintrig och snöig som man hade kunnat hoppas på. Jobbsökandet är igång igen, om man kan kalla ett ivägslängt mail till ett närliggande hotell för jobbsökning.
Jag mår rätt bra. Jag har det precis så bra som jag hade kunnat hoppats på vid 19års ålder. En delad lägenhet i Boden, med fina vänner. Arbetslös men med någon slags mening.

Bloggandet har sinat, men det är enbart på grun av en  falnande kreativ åder. Kan nog inte hjälpas.
Kanske jag skriver mer.
Heirå.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!