tisdag 8 maj 2012

Bloggoggogg

(Titta jag har målat en blomma på en fin pojke.)

För femte gången plockar jag upp psykologiläxorna och lägger ifrån mig dom igen. Av någon anledning bloggar jag bara när det finns viktigare saker att göra.

Iron and Wine - Such Great Heights är dagens bästa. (Näst efter testund hos fina Ercci.

Egentligen vet jag aldrig varför jag bloggar. Jag har inget syfte. Det är varken en fotoblogg, en sminkblogg, en sportblogg eller en modeblogg. Eller vad för bloggar det nu finns. Blogg.. Blogg. Nu har jag använt ordet för många gånger, jag har ingen aning om vad det betyder längre. Vet bara att det är roligt att säga.. Blogg. Vlogg.

I vilket fall så skriver jag nog bara för mig. Jag använder för många namn på olika personer och har för mycket negativt att säga för att det ska bli intressant för någon annan.



Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
En lagomt tråkig vardagsblogg!